Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

τι φοβερή, τι τρομερή η έλλειψη ενός σώματος ζεστού, που κοιμάται πλάι σου, 
Φοβερό είναι να μη κοιμάται δίπλα σου κανείς που να μοιάζει με αυτόν που θα ήθελες να κοιμάται δίπλα σου. 
Εστω καλύτερα δίχως έρωτα, 
παρά με ημίμετρα. 

Καλύτερα να μη κοιμάται κανείς δίπλα μου, 
παρά αυτόν που κοιμάται διπλα μου να μην τον θέλω. 

Μα τι φοβερή η έλλιψη ενός ποθητού σώματος στο άδειο κρεβάτι. 

Μαραζώνω στα άδεια κρεβάτια, 
μα ακόμα περισσότερα μαράζωνα στα γεμάτα κρεβάτια
από ανθρώπους που δεν ερωτεύτηκα, 
που δεν πόθησα μ όλη τη δύναμη της ψυχής μου. 

Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε... 
Κι εγώ είμαι κουρασμένη, 
κι αύριο ξυπνάω νωρίς. 
ΕΚοψα και το αλκοολ... 
Δεν θέλω να πεθάνω απο τη νοσταλγία. 
Δεν θέλω να πεθάνω από την έλλεψη...

Η αγάπη θα ρθει... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου