Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Αντιο Πιτερ Παν

 Πες μου ο,τι δικαιολογία θες, έστω και φτηνή ή καλύτερα σώπασε.
Μόνο μη μου λες πως δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.
Μη μου λες πως δεν μπορείς.
Ο έρωτας μπορεί να μεταμορφώσει μία φυλακή
σ' ένα χαρούμενο δωμάτιο,
έναν άσχημο άνθρωπο σε όμορφο.
Ο ερωτας μπορεί να γεννήσει ζωή.
Ο,τι υπάρχει στον κόσμο απάνω και το πιο μικροσκοπικό πλάσμα,
γεννήθηκε απο έρωτα.

Γι αυτό, πες ο,τι θες, μόνο μη λες πως δεν γίνεται αλλιώς,
μόνο μη λες πως δεν μπορείς.
Πάντα μπορείς αμα θες.
Για ο,τι θες, πάντα μπορείς.
Aρκεί να πιστέψεις οτι ένα δωμάτιο ξαφνικά μπορεί να γεμίσει νεραΪδόσκονη, νεράΪδες, χρώματα,
αστεία προσωπάκια, και μικρά σκυλιά που σ' αγαπάνε.
Οχι, δεν σου λέω για θαύματα.
Σου λέω για οράματα, δημιουργήματα μας.
μη μου λες πως δεν μπορείς,
πες μου πως δεν πιστεύεις.

Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει Θεός.
Είναι κάτι τόσο υπερφυσικό,
τόσο άπιαστο κι αόρατο.
Και δεν πιστεύεις στην Μεταμόρφωση απο έρωτα.
Είμαστε προσωρινά κι όχι αιώνια ερωτευμένοι,
μα μπορούμε να δημιουργήσουμε θαύματα.
Ετσι είν΄ οι άνθρωποι.

Δεν θα προσπαθήσω να σε κάνω να πιστέψεις στην Αφροδίτη,
στους δικούς μου Θεούς.
Προσπάθησα με αποτυχία.
Γυρνάω στο δωμάτιό μου, κατεβάζω τις κουρτίνες,
στρώνω το κρεβάτι με προσοχή.
Οχι, απόψε δεν θα ρθει η νεράιδα.
Την τρόμαξες.
Οσο θα κοιμάσαι στη διπλανή θέση,
νεραϊδόσκονη δεν θα ξαναπέσει απ τα ουράνια.

"Με έκανες έξυπνη, λοιπόν, και τώρα τα κατέστρεψα όλα.... γιατί ο κύκλος σου δεν ήταν ομόκεντρος, με πυρήνα Εμένα.. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου