Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

How I wish u were here...

Θα ήθελα να κάνουμε έρωτα.

Να κάνουμε έρωτα μέχρι το ξημέρωμα,
μετά να κοιμηθώ στην αγκαλιά σου, 
κουρασμένη και ήρεμη,
και να το πρωί να μη θέλω να ξυπνήσω,
αλλά να πρέπει,
γιατί θα δουλεύω
και  θα ήθελα να περιμένω να ρθει το Σάββατο
για να πάμε στη λαϊκή
και να μου κουβαλάς τα ψώνια
και μετά να βγούμε οι δυο μας,
αυστηρά οι δυο μας,
επειδή δε σε βαριέμαι,
επειδή δε σε χορταίνω,
επειδή  μ αρέσει να σε βλέπω να γελάς,
επειδή ομορφαίνει ο εαυτός μου μαζί σου.
Θα θελα να γίνω η αποκλειστική σου μαγείρισσα,
και να ξέρω απ έξω όλα τα αγαπημένα σου φαγητά
και κάθε κυριακή να σου φτιάχνω κι από ένα.
Θα ήθελα να είμαι η προσωπική σου μουσά,
και να λαχταράς μόνο τη δική μου παρέα,
 και να προσέχεις αν έχω πιει νερό,
 και να χαιδεύεις τη πλάτη μου τα βράδια,
και να με γουστάρεις ακόμα κι όταν φοράω τα ρούχα σου.
Και πιο πολύ απ όλα τα παραπάνω,
θα ήθελα να υπήρχε κάποιος,
που θα μου εμπνεύσει όλα τούτα τα συναισθήματα,
που πια είναι ξένα για μένα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου