Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

το καλοκαίρι.. ~πάτα τέρμα το γκάζι και φύγαμε!


Οκτώ μέρες... και φεύγουμε...
"Πατα τέρμα το γκάζι και φύγαμε"
Ο πόθος της φυγής είναι τόσο δυνατός, καθώς τα πάντα είναι σχεδόν κατεστραμένα εδώ..
Ενα καλοκαίρι που πέρασε κι ήταν όμορφο, μα όχι όπως το περίμενα.
Οι άνθρωποι μου απομακρύνονται. Επρεπε να κάνεις το ταξίδι. Συμβαίνουν τόσα πολλά γύρω σου, έπρεπε ν απομακρυνθείς.
Μια έλξη που εκδηλώθηκε με περισσή διακριτικότητα κι έμεινε κι αυτή μετέωρη καθώς δεν είναι απ αυτές που σε κάνουν να τρελαίνεσαι.
Ενα ταξίδι σ ένα νησί, ένα αποτυχημένο ταξίδι, αποτυχημένη παρέα...
Πολλές διαγραφές ανθρώπων έχουν γίνει εδώ πέρα.
Ενας έρωτας που ξέφυγε απο το μυαλό μου πλέον και τώρα μόνο χαμογελώ όταν τον βλέπω.
Ενα μικρό πισωγύρισμα στην σκέψη μου κι εσύ..
Ενα καλοκαίρι γεμάτο εσωτερική περιπέτεια, ανεβοκατεβάσματα,
αντοχές, βουλιαγματα στον εαυτό μου.. Η μετάλλαξη μου;;;; Αλλάζω;;; Αλλαξα;;;
Κι όμως τα βρήκα με τον εαυτό μου! Ναι, τώρα πια σε γουστάρω τρελά κι ας είσαι τρελός, υπερβολικός, παθιάτης, τρομακτικός, εγωιστής, υπερευαίσθητος, πεισματάρης και φιλόδοξος. Σε γουστάρω κι όταν σε πιάνουν τα νεύρα σου και θες να τα σπάσεις όλα, κι όταν ερωτεύεσαι και κάνεις σαν τρελός και τα ζητάς όλα κι αν δεν σου δώσουν κάτι απ τα όλα σηκώνεσαι και φεύγεις. Ναι ρε σε γουστάρω! Σε γουστάρω ακόμη κι αν έχεις 5-10 κιλά παραπάνω, ακόμη κι όταν βρίζεις, κι όταν καπνίζεις σαν φουγάρο, κι όταν κάνεις λάθη! Με χίλια σε πάω!!!!

Γι αυτό σου λέω ρεεεε!!!

ΠΑΤΑ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ!!!!
φύγαμε γι άλλους κόσμους, για γνώσεις, για υπέροχους ανθρώπους, για μεγάλους έρωτες ή και για χαζοέρωτες, για ταξίδια με τα ξύδια καμιά φορά, για ταξίδια με την καρδιά κυρίως, για ταξίδια μέσα στις ψυχές των ανθρώπων... Πάμε για ελευθερία κι ίσως αυτός είναι κι ο δρόμος προς την δόξα!
Και ποτέ ξανά δε θα ανεχτώ όσα έχω ανεχτεί, ποτέ ξανά δε θα με υποτιμήσω. ΠΟΤΕ! Αλλάζω και πρέπει! Προσπαθώ!!!!!!!!!!!!!!!!

Πάμε λοιπόν για το άγνωστο που με εξιτάρει και είναι αυτό που τόσο πολύ γουστάρω να μαθαίνω!!!! Πάμεεεε!!!!!!!!!!!!
Πάτα τέρμα το γκάζι και φύγαμε!!!!!!!!

Υ.Γ και μακάρι να το λεγα αυτό σε καναν ωραίο μηχανόβιο,τρελό καλλιτέχνη, και μελαχρινό κατα προτίμηση με μακρύ μαλλί (λολολ) αλλά που θα μου πάει;; Θα το πω!yes, babeee

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου