Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

η δική μου ερωτική ιστορία.

ΚΡΑΚ. Διάβασα το ΚΡακ του Τσεκούρα. Η Μόλλυ, ο Στέφανος, η Κασσανδρα. Είμαι η Μόλλυ. Η ερωτική, η αλκοολική μόλλυ, η μόλλυ η ποίητρια. απλή, απερίττη, ακατέργαστη. Πηγαίνω με πολλούς. Πάντα έναν θέλω. Πήγαινα με άλλους για να ξεχάσω τον έναν. Πλέον μεγάλωσα και δεν το κάνω αυτό.

ΚΡΑΚ. Δεν πήρε τηλέφωνο ο μάγκας. καμμία ένδειξη ζωής, ο μάγκας. ΚΡΑΚ. κάτι πάει να σπάσει μέσα μου, κάτι ανεπαίσθητο. Κάτι τέτοιες απουσίες είναι που ξεθωριάζουν τον ενθουσιασμό. Κάτι τέτοιες απουσίες είναι που σε κάνουν να βάζεις το προσωπείο σου. Να μη προχωράς με τη καρδιά. Να πεισμώνεις. Να κρατάς πόζες. Να γίνεται ειρωνική. Να γίνεσαι αδιάφορη. Κάτι τέτοιες εξαφανίσεις είναι που σε οδηγούν σε άλλον, στην αγκαλιά άλλου, στην αγκαλιά του επόμενου διαθέσιμου. Κάπως έτσι χάνουμε ανθρώπους που αξίζουν, μάγκα μου. Σίγουρα, σαν εμένα ίσως να μη βρεις. δεν υπάρχω. με την κακή έννοια. είμαι ανύπαρκτη. είμαι τόσο πολύ συντροφοκεντρική, που στο τέλος καταντάω βαρετή. Καταντάω μάνα, σύζυγος. Στο τέλος. Ακόμα είναι η αρχή. Ακόμα είμαι ερωμένη. Δεν σε καταλαβαίνω. Και δεν μπορώ να προσπαθήσω να σε καταλάβω. Με θέτεις σ ένα δικό μου περιθώριο. Με αναγκάζεις να υπερβώ τις μάταιες- τελικά- αρχές μου: οτι ποτέ δεν παίζω με στρατηγική. Αλλά μαζί σου, τώρα, όπως τα έκανες, θα πρέπει να παίξω με εγωισμό, ένα παιχνίδι που δεν μου ταιριάζει. Γιατί με βάζεις να φορέσω ένα παππούτσι που με στενεύει ; Γιατί με ντύνεις μ αυτό το άχαρο φόρεμα ;
Οταν βγαίνω μαζί σου, επειδικτικά, θα φοράω μόνο μαύρα. κατάμαυρα. Με κόκκινες λεπτομέρειες, μήπως καταλάβεις ότι είμαι σκοτεινή. Μήπως και καταλάβεις ότι πίσω από αυτό το χαμογελαστό πλάσμα, υπάρχει κάτι βαθύτερο, που κλαίει. Είναι άσχημο να προδίδεις τις υποσχέσεις σου. Βασικά είναι φοβερό να προδίδεις τις υποσχέσεις σου.

( Είναι φοβερό να προδίδεσαι. Δεν ξέρω πόσες φορές το αντέχουμε. Δεν ξέρω πόσες φορές αντέχει το δέρμα την πλαστική. Δεν ξέρω πόσες φορές θα πέσουμε και πόσες φορές θα σηκωθούμε. Αναρωτιέμαι αν θα σηκωθούμε. Αλλά είμαι σίγουρη ότι στο τέλος θα σηκωθούμε. Δεν γίνεται να μην τα καταφέρουμε. Δεν γίνεται. Δεν το δέχομαι. Αναρωτιέμαι αν ποτέ θα ζήσω εκείνον τον ανευ όρων έρωτα. Αναρωτιέμαι αν ποτέ καμμιά ιστορία θα πάει καλά. Κακή αρχή έχω κάνει γενικώς. Κάθε φορά που ενθουσιάζομαι, το αντικείμενο του πόθου μου με απογοητεύει. Τόσο εύκολα, όπως με γοήτευσε. Από άνδρας που καίγεται για μένα, μέσα σε κλάσμα δευτερολέπτου, γίνεται απόμακρος, μακρινός. Σαν να με γλεντάει και ύστερα να με πετάει. Μου λένε έμμεσα οι συντηρητικές φίλες " είσαι εύκολη". Οχι, δεν είμαι εύκολη. δεν είμαι σκύλα όμως. είμαι άνθρωπος. και οι άνθρωποι ανάβουν, καυλώνουν, γουστάρουν κι όταν γουστάρουν το δείχνουν. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι λάθος. δεν είπε κανείς ότι είναι λάθος, βέβαια. Μου λένε ο τρόπος που το δείχνω ίσως να είναι λάθος. δεν είμαι καλό θύμα. μήπως τη βρίσκω να κυνηγάω εγώ τελικά ; μήπως κατά βάση θα πρεπε να είμαι άντρας ; αν ήμουν άντρας, θα ήμουν αυτός που θα ήθελε κάθε γυναίκα. τώρα που είμαι γυναίκα, γιατί δεν μπορώ να είμαι όχι αυτή που θέλει ο κάθε άντρας, αλλά αυτή που θέλει ο άντρας που τον θέλω κι εγώ ; τι λάθος κάνω ; ετνοπισμένο, όμως, το λάθος μου, μάγκα μου. Εντοπισμένο και παλαιό. Δεν αδιαφορώ, τουλάχιστον όχι τόσο όσο πρέπει. Είμαι διάθεσιμη. Κι αυτό μπορεί να τους τρελάνει. Δεν θέλουν διαθέσιμες γυναίκες. μήπως δεν είαι γυναίκα, αλλά παραμένω ακόμα ένα κοριτσάκι ; )
ΟΧΙ πούστη. αν πάρεις τηλέφωνο, δεν θα απαντήσω καν. το αποφάσισα. θα πληρωθείς με το ίδιο νόμισμα. Η αδιαφορία πληρώνεται. Θα κρατηθώ ; Θα κρατηθώ να μην απαντήσω ; Και μήπως να εξαφανιστώ και απο το γραφείο ; Θα ήταν ίσως μία καλή ιδέα, η ιδέα της εξαφάνισης μου. Στο μεσαδιάστημα της εξαφάνισης αυτής το πρόβλημα είναι ότι θα ασχολούμαι μαζί σου, δηλαδή μαζί μου, αλλά θα έχω εσένα στο μυαλό μου. ΚΑΘΙΚΙ. Με ενέπνευσες.Μετά από τόσα χρόνια με εμπνέει κάποιος. Τι κρίμα που εγώ δεν σε εμπνέω.ΤΙ κρίμα που δεν ξέρεις τι θέλεις.  Μάλλον αν σου λεει ένας άντρας αυτές τις παπαριές, πρέπει να τα μαζεύεις και να φεύγεις. Να βλέπεις ότι απλώς παίζει μαζί σου. Μόνο. Μόνο παίζεις, μπάσταρδε ; Δεν θέλω να το πιστέψω, αλλά θα βάλλω το χειρότερο σενάριο στο μυαλό μου. Ετσι, κι αλλιώς ως τώρα οι έρωτες μου ήταν καταστροφικοί.

Μήπως εγώ είμαι καταστροφική ; μήπως έχω μία λάθος άποψη για τον εαυτό μου ή μήπως έχω διαστρεβλώσει την έννοια του έρωτα στο μυαλό μου ; τόσα ερωτήματα ρητορικά, αναπάντητα, που ταλανίζουν τους πάντες. Ακόμα και συγγραφείς. Ακόμα και σοφότερους ανθρώπους από εμένα. Τι θα μου έλεγε άραγε μία ψυχολόγος ; μήπως τελικά όλοι εμείς οι μποέμ δεν είμαστε στα καλά μας ; μήπως όσοι ερωτευόμαστε τόσο βαθιά και τόσο πολύ πάσχουμε από κάποιας μορφής τρέλα ή κάποιας μορφής ψυχολογικής και συναιοσθηματικής ατομικής ανεπάρκειας ; Ωστόσο, τι είναι η και η ψυχολογία ; Μία ατομοκεντρική επιστήμη, που ο Λένιν την απαξίωνε. Επίκεντρο το εγώ. ΜΕ το εγώ πήγε κάποιος μπροστά ; Δε νομίζω. Ο κόσμος γύρω μας βουλιάζει εξ αιτίας του ατομοκεντρισμού. Μήπως έχω έναν παραμορφωτικό καθρέπτη στα κατα τα άλλα γατίσια και έξυπνα μάτια μου ; μήπως όλα όσα σκέφτομαι είναι λάθος; Εχω λογικό εαυτό. και ο λογικός εαυτός λέει ότι είμαι υπεβολική. Δίνομαι εύκολα. παραδίδω κάθε όπλο εύκολα. γιατί ; γιατί θέλω να το ζήσω. Θέλω να ζήσω κάθε σταγόνα αυτής της ζωής. Κάθε μέρα που περνάει πλησιάζουμε τον θάνατο. Κι εγώ δεν θέλω να φύγω με απωθημένα. Θέλω να χω πει όλα όσα έχω μέσα μου. Ολα όσα χρωστάω. να δώσω όσα πιο πολλά φιλιά μπορώ, να ενώνομαι με τον άλλον με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς, είτε ψυχικά είτε σωματικα, κάθε μέρα,όλο και πιο πολύ, όλο και πιο πολλές φορές. Θέλω να ζήσω. Θέλω να επιλέξω τη ζωή από τον εγωισμό μου. Αλλά μήπως χάνω αξιοπρέπεια ; Μήπως στενεύω τόσο πολύ τον εαυτό μου ; Μήπως με όλους αυτούς τους απομακρους εραστές αποστερώ από τον εαυτό μου τον υπέρτατο εραστή που θα είναι πάντα εδώ για εμένα ; μήπως τελικά υπάρχει εκεί έξω κάποιος σαν εμένα ; και μήπως τελικά δεν τον έχω δει ; μήπως έχω παρωπίδες ; - αλλά δεν είμαι ΚΚΕ και εδώ γελάμε, και πάντα θα γελάμε, μέσα στο ντελίριο που ζούμε, γιατί αμα δε γελάμε, πεθαίνουμε στα σίγουρα. -

το θέμα είναι η απουσία. Και γιατί να σε επηρεάζει η απουσία ενός ανθρώπου που τον ξέρεις ένα απόγευμα, ένα μεσημέρι και μία ολόκληρη νύχτα ; γιατί να σε επηρεάζει η απουσία ενός ανθρώπου που σου είναι άγνωστος και που έτσι και αλλιώς είναι απών από τη ζωή σου και δεν ξέρει σχεδόν τίποτα για εσένα ; και πώς γίνεται, κάθε φορά που ενθουσιάζομαι, να με πειράζει η απουσία αγνώστων ; Το θέμα ξέρεις ποιό είναι ; Οτι θα εμφανιστεί . ολοι κάποτε εμφανίζονται. Ο Π εμφανίστηκε ένα καλοκαιριάτικο βράδυ του Ιουλίου, που έκανε ζέστη αφόρητη και η ώρα ήταν 1.00 μετά τα μεσάνυχτα. ομως εγώ είχα εξαφανιστεί. και δεν θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά ήθελε ο Π. εκείνο το βράδυ, γιατί δεν απάντησε ποτέ στο μυνημα μου, που του έλεγε ότι λείπω και ότι θα επιστρέψω. Κρίση καύλας ; κρίση έρωτα ; Μπα, το αποκλείω το δεύτερο σενάριο. Αλλά ΑΝ, αν λέμε, με ήθελε ; αν, ΑΝ , λέμε τον είχα φρικάρει ; Γυναίκες... τρεφόμαστε με υποθέσεις. Στο βωμό της υπερανάλυσης μήπως σκοτώνουμε τα πάντα ; Μήπως τελικά αποστερούμε τους εαυτούς μας από εκείνους που πραγματικά μας θέλουν ; ΜΑΓΚΑ, αν με θες, ΚΥΝΗΓΑ ΜΕ . αμα δε με κυνηγήσεις, ίσως δεν αξίζεις.
Το θέμα είναι η απουσία. περίμενα να με τσακίσει. Αλλά εγώ είμαι μόνο ενοχλημένη. Σύντομα, σκέφτομαι, θα ξενερώσω. Ελπίζω. πρέπει να ξενερώσω. πρέπει να ξενερώσω για εμένα. για το δικό μου καλό. Αυτά τα κυνηγητά δεν μου αρέσουν. Ο Τομ και ο Τζέρυ. Ασχημα παιχνίδια.

- Μπλόφαρα μου λεει. Δεν είναι ότι δεν με νοιάζεις.
-Μπλόφα, μου λέει, δεν παίζεις μπλόφα ;
-Οχι, του λέω, μπαίνοντας στο ασανσέρ, προτιμώ πιο ενδιαφέροντα παιχνίδια.
- τι παιχνίδια ;
- ε πιο ενδιαφέροντα, που παίζεις στα ίσια. αυτά μου αρέσουν.
και εννοούσα το κρεβάτι. να τον θέλω συνεχώς, κάθε μέρα, όλη μέρα. να πεθαίνω για την πάρτυ του. χωρίς παιχνίδία.

ΑΛΛΑΖΟΝΙΚΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ, ένα σου λέω, αν δεν πεθάνεις για την πάρτυ μου, δεν θα πεθάνω ούτε εγώ. Αλλά δεν θα κάτσω να παίξω το παιχνίδι σου. θα με χάσεις.
θα με χάσει στ αλήθεια ; έχω τόση δύναμη ; λες να έχω αλλάξει τόσο πολύ από παλιά ; λες τελικά να έγινα γυναίκα ; λες όλη αυτή η εσωτερική αναζήτηση των τελευταίων ετών να με οδήγησε σε μία συναισθηματική ενηλικίωση ; Δεν ξέρω. Ισως φανεί. Ο Π. με έχασε πάντως. Αλλά αυτόν δεν τον διεκδίκησα ποτέ. Αυτό το μετανιώνω. Είναι αλήθεια ότι το μετανιώνω. Τον ήθελα, και δεν έπρεπε να τον αφήσω να φύγει έτσι. Αλλά δεν έδωσε προοπτική κι αυτός. Η Α. μου είπε " οι άντρες θέλουν το εύκολο". Εγώ στο μηνυμα του, στο μοναδικό του μηνυμα, δεν τον ρώτησα τίποτα. Απλώς του απάντησα ευγενικά και αδιάφορα. Είχα θιχτεί. με φιλάς σαν να μην υπάρχει αύριο, κύριε, το Σάββατο το βράδυ και επανέρχεσαι με ένα παιδικό μήνυμα την Πέμπτη το πρωί ; ΟΧΙ. κωλόπαιδο. ΟΧΙ. δεν θέλω να σαι σούζα. Ενα σημάδι ότι με υπολογίζεις ήθελα.

το ίδιο ισχύει και για τον μάγκα τώρα. Ενα σημάδι ότι με σκέφτηκε ήθελα. Ούτε ραντεβού. ούτε κρεβάτι. Τίποτα. Εστω ένα μήνυμα. Ενα γεια σου. Ενα ευχαριστώ. Ενα " θέλω να σου βγάλω τα ρούχα τώρα". Ενα " πού είσαι ;", ένα " θα ήθελα να σε δω" ή έστω ένα " δεν μπόρεσα να απαντήσω χθες, αλλά είμαι καλά". Αντρες. ΜΑΛΑΚΕΣ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ. ΔΕΝ εξαιρώ κανέναν. Τους αγαπάω. Τους αγαπάω πάρα πολύ και τους βρίζω ακριβώς επειδή τους αγαπάω. Επειδή πιστεύω σ αυτούς, και έχω μεγάλες προσδοκίες και αυτοί κάθε φορά τις καταρακώνουν, τις κάνουν θρύψαλα και τις πετάνε μέσα στο μεγάλο λιμάνι που λέγεται ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Εδώ που είναι το σπίτι μου. Εδώ μέσα σ αυτό το λιμάνι βρίσκονται τόσες ναυαγισμένες προσδοκίες γυναικών. Ολες την πατάμε. Ακόμα και οι έξυπνες φίλες μου, που είναι πιο δυναμικές από εμένα, πιο όμορφες από εμένα, και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από εμένα. Ολες την πατάμε με κάποιους. Αυτοί την πατάνε μαζί μας ; Είναι αλήθεια ότι δεν θέλω να δω κανέναν άντρα να υποφέρει για μένα, αν δεν υποφέρω κι εγώ γι αυτόν. Είναι αλήθεια ότι δεν είμαι καριόλα. Είναι αλήθεια ότι τους συμπονώ. Οτι αν κάποιον τον αγαπάς, αλλά δεν είσαι ερωτευμένη μαζί του, και ως εκ τούτου αναγκάζεσαι να τον αφήσεις, πονάς τρεις φορές με τον πόνο του. Πονάω με τους πόνους τους. οσο κι αν με πλήγωσαν. οσο κι αν εκείνοι φταίνε. ΑΝΤΡΕΣ. ΜΑΓΑΛΑ ΜΩΡΑ. ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟΙ ΜΠΕΜΠΗΔΕΣ που δεν κατορθώνουν να μεγαλώσουν ποτέ. Που κρέμονται από τα βυζιά κάποια καριόλας, και δεν εννοώ τη μάνα τους. - κατά περιπτώσεις βέβαια και οι μανάδες τους είναι καριόλες. αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία. δεν θα βρούμε άντρα από ορφανοτροφείο. οπότε πρέπει να σέβεσαι τη μάνα του. κι εγώ σεβάστηκα όλες τις μανάδες όλων των εραστών μου.-

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ειναι ασυναρτησίες. είναι συγκεχυμένες σκέψεις, χωρίς συνοχή, ίσως να είμαι ένας άλλος Ιονέσκο- ΘΑ ΗΘΕΛΑ να είμαι ένας Ιονέσκο, αλλά αφενός μεν είμαι γυναίκα, αφετέρου δε η διάνοια μου είναι περιορισμένη - Μάλλον θα είμαι ηλίθια. Είμαι όμως έξυπνη ηλίθια. Αυτό θα λες πώς γίνεται ; Γίνεται. Δεν ξέρω να προστατεύω τον εαυτό μου. δεν ξέρω αν θέλω να προστατέψω τον εαυτό μου από τον πόνο. Θέλω μετά βεβαιότητας να προστατέψω τον εαυτό μου από το μέτριο πάθος, από το μέτριο σεξ, από τη μετριότητα σε όλες τις εκφάνσεις της. Θέλω να προστατέψω τον εαυτό μου από τη πλήξη. Ω τι ζωή τακτοποιημένη, μέσα στην μεγάλη ευτυχία της, με τα παιδιά σου και τον σύζυγο που κάθε μέρα σου φέρνει λουλούδια και σοκολατάκια. Ωραία ταινία ε ; Ωραία κατάληξη για τους περισσότερους ανθρώπους. Εγώ ΒΑΡΕΘΗΚΑ! ΕΠΛΗΞΑ ήδη με αυτό το ανιαρό μοντέλο ζωής. Φρικάρω στην ιδέα αυτή. Φρικάρω στην ιδέα μίας ζωής δίχως έρωτα. Αν ο έρωτας δεν μας σώζει, τότε τί ; Τι είναι παραπάνω από αυτόν ;

 ΘΕΛΩ ΝΑ  ΝΙΩΣΩ ΕΡΩΤΑ ΠΑΛΙ ΓΑΜΏΤΟ. ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΜΑΙ ΠΆΝΩ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ.  ΚΑΝΩ ΕΡΩΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ  ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΡΚΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΑ ΘΕΑΤΡΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΝΑ ΠΙΝΩ ΟΥΙΣΚΙ ΑΡΧΙΚΑ ΜΟΝΗ Κ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΑΡ. να γεμίζει με το φως του. να γεμίζω εγώ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ. γιατί μου την αποστερείς αυτή τη δυνατότητα, ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ? ΛΕΓΕ ΓΙΑΤΊ. Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ ΕΞΕΔΟΘΗ: ΕΝΟΧΟΣ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ. ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.

Ισως αυτή τη φάση να τη γουστάρω. Ισως μέσα απ όλη την οργή αυτή να τρέφομαι. Γιατί τουλάχιστον γράφω. Οπως έλεγε η Α. είναι κακό να γράφεις. Γιατί δε ζεις. Μένεις μόνο στα γραπτά σου. Σου αρέσει τόσο πολύ αυτό το δράμα που καταγράφεις, που χάνεις τη ζωή απ έξω. Και τι είναι η ζωή ; Μόνο ηλίθια γέλια ; Ζωή δίχως δράμα δεν υπάρχει. Εξ ορισμού η ζωή είναι δράμα. Γιατί δρας. Γιατί κάνεις πράξεις. και ΣΙΓΟΥΡΑ, είναι δράμα, γιατί θα τελειώσει. με φοβίζει να τελειώσει χωρίς άλλον έναν μεγάλον έρωτα. Αλλά κανονικό έρωτα. Αμοιβαίο έρωτα. Δεν έχω ζήσει ποτέ αμοιβαίο έρωτα. Μόνο αμοιβαία απογοητευση. Αμοιβαία καύλα. Αμοιβαίο μεθύσι. Αμοιβαία επικοινωνία. Ως εκεί και τιποτα άλλο. θέλω ΑΜΟΙΒΑΙΟ ΕΡΩΤΑ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ./
Ναι, αλλά θα μου πεις ο χρόνος έχει τα δικά του μυστικά και κάνει ο,τι θέλει. ο,τι μπορεί. Εκείνος μας εξουσιάζει. ΠΑΠΑΡΙΕΣ. δεν μ αρέσει η λέξη timing. Ξέρεις τι θέλω να κάνω ; να σου πω έλα να με πάρεις τώρα, να σε πάω για ποτά, για πολλά ποτά. Τι κάθεσαι σπίτι σου και κλαις τη μοίρα σου ; τι στο διάολο κάνεις απόγευμα σαββάτου στο σπίτι σου ; τι στο διάολο διαβάζεις και μελετάς 29 χρονών νέος; είσαι πολύ νέος. αλήθεια, μάλλον ο νεώτερος εραστής μου. ΓΑΜΩΤΟ, ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΝΑ ΧΩ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ. ΠΑΡΕ. ΤΩΡΑ. βιάζομαι. δεν μου άρεσε ποτέ να περιμένω. είναι το χαρακτηριστικό μου.από 2 χρονών. όταν η μάνα μου αργούσα χτύπαγα το κεφάλι μου στον τοίχο. Είμαι ανυπόμονη. Είμαι νευρικιά. Είμαι ορμητική. Δεν μπορώ να περιμένω. Είμαι ποτάμι και ξεχειλίζω. Δεν μπορώ να μαι λίμνη. δεν είμαι λίμνη εγώ. μόνο ποτάμι ή έστω θάλασσα, που κινείται, που δεν είναι στατική. ίσως είμαι και ωκεανός, που όταν πιάνει καταιγίδα, αγριεύει τα βαπότια. ΣΙΓΟΥΡΑ ειμαι θαλασσινή όμως. νησιώτισα γαρ. σίγουρα διέπομαι από ένα ψίγμα παράνοιας. σίγουρα είμαι συνηθισμένο είδος. Εννοώ, δεν είμαι και η πιο περίπλοκη τύπισα. είμαι τόσο ανοιχτό βιβλίο, που μάλλον με βαριούνται οι άντρες. εγώ δε με βαριέμαι. βαριέμαι να πέφτω όμως πάντα σε ΚΑΘΙΚΙΑ ή σε αδιάφορους ή σε υπομονετικούς. ω, αυτοί, οι υπομονετικοί άντρες πόσο μου τη δίνουν ; πόσο με διαολίζουν και ταυτόχρονα με ξενερώνουν ; μάλλον δεν με θέλουν. γι αυτό περιμένουν. μάλλον είμαι η καβάτζα τους. μάλλον ΠΟΥΣΤΗ είμαι η καβάτζα σου. αλλά αν το διαπιστώσω, έφυγα. με κλαματα, με πολλά ουίσκια και με πολύ ανούσιο σεξ με άλλους, θα φύγω. ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΚΟΥΣ  ; ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ. ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ. ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ. ΑΚΟΜΑ.... δεν ξέρω πόσο ακόμα βέβαια, ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΈΝΩ.

"Μ' αγάπαγες προ ολίγου στο φανάρι κι ενώ κοιτάζω αλλού το ξαναζώ. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου