Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Δώσε μου συμφορές.

 H ΣΥΜΦΟΡΑ 

Εκείνη

μες στο λευκό της φόρεμα

φάνταζε σα θεά

κι αυτός, όλος μελαγχολία, 

να μένει αργός να την κοιτάει 

Η συμφορά

ήρθε με το πρώτο άγγιγμα . 

Χ. Λάσκαρης 


Θεε μου, δώσε μου πάλι αυτή τη συμφορά. Δώσε μου πάλι την ευλογία του σαστισματος, δώσε μου πάλι την ευλογία της επιθυμίας. Δώσε μου πάλι την ευλογία να ξυπνήσω δίπλα σε κάποιον που ποθώ. Δώσε μου την ευλογία του έρωτα. 

Δώσε μου πάλι την συμφορά του σαστίσματος. 

Αχ... 

Τὴν ἐμορφιὰ ἔτσι πολὺ ατένισα, ποῦ πλήρης εἶναι αὐτῆς ἡ ὅρασίς μου. " 

Την ατένισα, και τη χόρτασα, και την αγκάλιασα, και τη φίλησα και την έκανα δική μου, αλλά δεν είναι πλήρης ακόμα η όραση μου. Ζητάει νέες συγκινήσεις, νέες ομορφιές. Πότε χορταίνεται η ηδονή της ομορφιάς ; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου