Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Γιαούρτι με κουφέτα

Με αφορμή ένα προξενιό που έλαβε χώρα ερήμην μου

Είμαι ένα κουτορνίθι που υποφέρει από μετωπικές αγάπες. Ένα κουτορνίθι που πληγώθηκε πολύ, ένα έξυπνο πουλάκι που πιάστηκε από τη μύτη. Ενα πληγωμένο αγρίμι που μόνο του εδώ και χρόνια γλύφει τις πληγές του. Είμαι ένας στρατιώτης του έρωτα, είμαι μία συντηρητική, που δεν δέχομαι να αλλάξω εποχή, που θέλω τα πράγματα να γίνουν όπως τα είδα στο θέατρο, κι όπως τα διάβασα στον μέγιστο σκηνογράφο της ανθρώπινης ψυχής, τον Μίλαν Κούντερα. Είμαι μία αμετανόητη σκύλα, που δεν μπορώ να μασήσω τα λόγια μου, που δεν μπορώ να υπεκφεύγω των παθών μου. Είμαι μία εντελώς ηλίθια γυναίκα, που δεν διαθέτω ίχνος πουτανιάς πάνω μου, αφού δεν μπόρεσα ποτέ με πλάγιους τρόπους να πείσω έναν άντρα να κάνει κάτι. Είμαι ένα κανονικό ζώο, ευάλωτο, που με το πρώτο βλέμμα ενθουσιάζομαι, και ο κάθε κυνηγός, ακόμα και αδέξιος να είναι, μπορεί να με σκοτώσει, να με εξοντώσει μέσα σε τρία λεπτά. Είμαι ένα αρχοντικό λιοντάρι, με ψυχή πρόβατου, και την ευαλωτότητα του σκύλου μου. Είμαι το πιο απαλό υλικό, το πιο εύθραυστο ποτήρι στον πάγκο σας, που μόνο μ ένα μικρό σπρώξιμο, διαλύεται σε χίλια κομμάτια. Είμαι μία ηλίθια γυναίκα, που αφήνω τον κάθε έρωτα μου, να μου τσακίζει τα κόκαλα. Δεν είμαι καπάτσα, και δεν διάλεξα ποτέ την καλή περίπτωση άντρα. Πάντα ερωτεύτηκα υπερφίαλα και εγωιστικά αρσενικά, που καταβάθος όλοι τους ήταν φαλλοκρατικά γουρούνια, που δεν με υπολόγισαν, ως όφειλαν.

Σύμφωνη, εγώ είμαι όλα αυτά, αλλά έχω αυτοσυνείδηση, ξέρω να προστατευτώ κάθε φορά που θέλω, ξέρω να γλείψω τις πληγές μου και να μην περιμένω κανέναν επόμενο τυχάρπαστο μαλάκα να με γιατρέψει. Εγώ για μένα είμαι γιατρός, εγώ θα με γιατρέψω. Γιατρικά απαραίτητα η ποίηση, η λογοτεχνία, οι φίλοι , η θάλασσα και άλλα τόσα, αλλά όχι ένας ακόμα γαμπρός, όχι άλλες ματαιωμένες προσδοκίες.

Εγώ είμαι η χειρότερη όλων των γυναικών, η πιο ευάλωτη, κι η πιο ηλίθια, που όμως δεν με αυτολυπάμαι, γιατί έκανα τις επιλογές μου. ΜΕΓΑΛΩΣΑ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ. ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΕΩ. Δεν βολεύομαι σε φουστάνια που με στενεύουν. Και δεν καταλαβαίνω γιατί η επιλογή μου αυτή δεν είναι σεβαστή. Το δικαίωμα μου στην αυτοεκλογή, στην αυτοκαταστροφή. το δικαίωμα μου στο όνειρο. Αφήστε με να ονειρεύομαι - μη μου γαμάτε το όνειρο, είμαι παιδί ακόμα. Κρατήστε τις εχέφρονες και καλογυαλισμένες συμβουλές σας για τις μελλοντικές σας κόρες, κρατήστε και για τον εαυτό σας τα καλά παιδιά με προίκα. Κρατήστε για τις κόρες σας όλους αυτούς που εγώ θα λυποντρεπόμουν. Κρατήστε για τους εαυτούς σας τις φοβερές γαμήλιες τελετές, με τα πλούσια τραπεζώματα, που τα συμπεθέρια θα είναι αγαπημένα και θα καμαρώνουν τα παιδιά τους. Και τα παιδιά τους, μετά τη νύχτα του γάμου, θα κοιμούνται ξεθεωμένοι μετά από τέτοιο δήθεν γλέντι, όπου παρευρέθηκε ο Δήμαρχος μας, κι όλος αυτός ο ύπνος θα προοικονομήσει την πορεία του έγγαμου βίου.

Καλύτερα να είμαι έτσι: κακοπαθημένη, πληγωμένη, αγρίμι που δεν εξημερώνεται, μοναχικό ζώο στις ρώσικες στέπες. Γυναίκα που πίνει στα καφενεία με τους γέρους, γυναίκα που καπνίζει και πίνει, γυναίκα που συγκινείται με το άρωμα αυτουνού του τυχαίου, και δεν διστάζει του το λέει στα μούτρα. Ναι, πάρε να έχεις. Τουλάχιστον, εγώ φίλες μου καπάτσες, δήθεν ξύπνιες, έζησα. Ξέρω, κυρίες μου, ότι θα σοκαριστείτε, αλλά εγώ ξέρω τι πάει να πει να σε ανατριχιάζει ένας ήχος, να σε ανατριχιάζει μία σκέψη, να σε εξουσιάζει μία απουσία, να μην αντέχεις χωρίς αυτόν και να χτυπιέσαι στο κρεβάτι,κι όταν έρχεται, ανοίγει η πόρτα, και νιώθεις μία ΚΑΛΠΙΚΗ πληρότητα, που όμως είναι πληρότητα και την δεδομένη χρονική στιγμή είναι αλήθεια. Εγώ κυρίες μου ξέρω τι εστί να κλαις από χαρά, που ήρθε να σε βρει. Εγώ ξέρω πως είναι να αγαπάς σαν σκύλος, και να αγαπιέσαι σαν γυναίκα. Ξέρω τι είναι το ευτυχισμένο σώμα, ξέρω τι είναι το ερωτικό γράμμα, τι είναι το ερωτικό μένος, τι είναι η αναίσχυντη και αναιδέστατη ζήλια.

Στα τσακίδια λοιπόν οι καλογυαλισμένοι γαμπροί, που μόνο για χρηματοδότες κάνουν. Στα τσακίδια τα καλά παιδιά της μαμάς. Καλύτερα τα δικά μου αρσενικά, τα φαλλοκρατικά γουρούνια, οι επαγγελματίες καρδιοκατακτητές, οι επαγγελματίες ψεύτες, οι επαγγελματίες μαλάκες. Χίλιες φορές μ ένα μαλάκα, παρά μ έναν φλώρο. Στα τσακίδια όλοι σας, λοιπόν!

Υ.γ Να γαμιέστε πού και πού, κάνει καλό, ξεθολώνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου