Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Παρακληση


Θυμάμαι... Θυμαμαι και πνίγομαι...
Πνίγομαι.

Κοιτάζω συνέχεια τις μέρες να φεύγουν.
πώς πέρασε έτσι ο καιρός;
Φεύγουν οι μέρες. Φεύγει ο χρόνος η ζωή λιώνει.
Εγώ δεν προλαβαίνω ποτέ να την ζήσω.
Χρόνια τώρα...
౧౮ κοντά...
Βαριέμαι.
Γιατί δεν έρχεσαι να με πάρεις απο δω;
Ελεγα να φύγω μόνη μου, όπως πάντα.
μα καλύτερα, έλα να με πάρεις απο δω.. σε παρακαλώ.
Δεν αντέχω άλλο.
ΕΛΑ.

Δε βλέπεις; Ολα ρίμαξαν. Αρχίζω να χάνω στιγά σιγά το μυαλό μου.
Δε βλέπεις; Ολα άλλαξαν κι εγώ ... μεγάλωσα.
Δε βλέπεις; Ολα αλλαξαν κι όλα είναι ίδια.
Κοιτα. Η ταράτσα δεν είναι προσβάσιμη πλέον.
Δεν είμαστε πια ο κύκλος της αγάπης.
Δε βλέπεις; Διαλυόμαστε.
Κοίτα. Κι εσύ αργά αργά εξαυλώνεσαι απ τη σκέψη μου.
Σε λίγο θα χαθείς. Δεν θα υπάρχεις.
Γι αυτό σου λέω. Ελα να με πάρεις απο δω.
Ελα να φύγουμε.
Δεν βλέπεις; Μόνο χαρτιά έμειναν να μου θυμίζουν βιώματα ξεχασμένα,
σχέδια ματαιωμένα, έρωτες ναυαγισμένους κι άλλους που δεν άρχισαν, φιλίες που δεν στέριωσαν.
Δεν βλέπεις; Μένω ξένη μέσα στους ξένους.
Βλέπω κάθε μέρα τους ανθρώπους, μιλάμε κι όμως μένουμε άγνωστοι.
Ελα να με πάρεις απο δω.
Δεν βλέπεις; Την κούραση στο βλέμμα μου δεν την βλέπεις;
Γι αυτό σου λέω...
ΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΠΟ ΔΩ και πάμε όπου θες.
(ξέρω πως δε θα 'ρθεις. Μόνη πρέπει να φύγω απο 'δω μακριά.... )

4 σχόλια:

  1. και γω μονη πρπ να φυγω αλλα δε θελω... θελω να ερθει να με παρει... ακομη κι αν δεν ερθει....
    αν ηθελα μπορουσα να φυγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα... εγώ θα φύγω όμως. δεν μπορώ. βαρέθηκα.
    αφού δεν έρχεται μήπως να πάω εγώ; μα κι αυτό είναι δύσκολο.
    ωραία είναι να έρχονται απλά και να σε πέρνουν για εκδρομές ή για όπου να ναι, χωρίς να το περιμένεις.
    Μα να έρχονται επειδή απλά θέλουν κι αυτοί να φύγουν... -αλήθεια, δε ξέρω απο που θέλω να φύγω και που θέλω να πάω και ποιός να ρ9ει να με πάρει... τα χάνω... -

    "ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος, ήταν ν ανοιξουμε πανιά, μα δε μας πήρε ο χρόνος.... "
    "περνάει και δεύγει βιαστικό κι αυτό το καλοκαίρι.... "

    σημ, καλό καλοκαίρι και καλές επιτυχίες~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω!! καλο καλοκαιρι και σε σενα μονο επιτυχιες!!!!!!
    σημερα αρχιζω εγω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή