Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Εκανα το χάλι μου ιπτάμενο χαλί(;)


Η χαρμολύπη άρχισε να γέρνει προς τη λύπη, καθώς η χαρά της τέλειωσε.

Η χαρμολύπη αρχίζει να μεταλλάσσεται σε χάος.

Εκρυγνειται και κλαίει.

Κυκλοφορεί πάντα ντυμένη στα μάυρα.

Η χαρμολύπη δεν έχει δικαίωμα ούτε τα μάτια της ν ανοίξει να δει το φως.

Η χαρμολύπη δεν ξέρει αν αντέχει άλλο.

Παλεύει... Με τα τέρατα που ξυπνούν μέσα της.

Η χαρμολύπη γέρνει προς τη λύπη.

Και δεν είναι που λύπεις και η λύπη πανηγηρίζει.

Μα να, είναι ένα παράπονο πιο βαθύ και πιο μεγάλο.

Είναι ένα παράπονο που σιγοκαίει μέσα της απο τότε που γνώρισε τον κόσμο τον πεζό.

Είναι που η χαρμολύπη δεν έχει δικαίωμα να ανοιξει να μάτια της και να ξεπεταχτεί στο φως.

Είναι που είναι δέσμια.

Είναι που βλέπει την Αποτυχία να την ειρωνεύεται.

Είναι που βλέπει την Ζωή να μπαίνει σ άλλο τραίνο.

Η χαρμολύπη ήθελε να φύγει και μένει εδώ, γιατί η Λύπη την κάλεσε στο τραπέζι της να καπνισουν μαζί ένα τσιγάρο.

κι η χαρμολύπη εξατμίζεται... σαν τον καπνό... Κι όμως μένει ακόμη μέσα στο υγρό κελί, πανω στο σιδερένιο κρεβάτι....

19 σχόλια:

  1. Γιατι βρε Χαρμολυπη μου; Γιατι καταρρεεις?
    Η ΑποτυχιΑ;; Ολα γινονται για ενα λογο να το θυμασαι παντα, ΠΑΝΤΑ ομως. Εγω αυτην τη χρονια το διαπιστωνω μερα με τη μερα...
    Και ξερεις οτι τα τρενα ερχονται και φευγουν. αν το εχασες μην το κυνηγας, θα ερθει το επομενο. Η ζωη δε φευγει χαρμολυπη μου, η ζωη ειμαστε εμεις οι ιδιοι και αφου εσυ μπορεις και συνομιλας με τον εαυτο σου σημαινει οτι εισαι ζωντανη...
    Παντως μην αγχεσαι, ειναι φαση και θα περασει.. Τετοια μερα και εγω ετσι ημουν... Ψιλοχαλια... Μα μην αφησεις αυτο το καλοκαιρι να παει χαμενο, ο,τι κι αν συμβαινει αυτο το καλοκαιρι πρεπει να το θυμασαι καλο...

    σημ: Μαρεσει η φωτο... ατελειωτη θαλασσα, αν το ματι δν βρισκει εμποδια η καρδια μπορει να ονειρευεται χωρις ορια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να πω οτι δεν έχεις δίκιο;; δεν μπορώ να το πω.
    μ έπιασε η φάση απογοήτευσης με όλα...
    και ξέρω πως είμαι αχάριστη. Περσι είχα ν αντιμετωπίσω και το διάβασμα και δεν πέρασα καλοκαίρι και φέτος που μπορώ να το περάσω έρχονται οι εσωτερικές μου συγκρούσεις, οι γονείς που απαγορεύουν και φρικάρω...
    σ ευχαριστώ πάντως.

    Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες για την φωτογραφία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) να σαι καλα...

    οι γονεις ειναι για να απογορευουν, να βαζουν τα ορια στα σημεια που πιθανον παμε να πληγωθουμε. και πως θα μαθουμε θα μου πεις? μην ανησυχεις εχεις χρονια μπροστα σου να μαθεις...
    Παντως δες το και με λιγο πλακα ολο αυτο. Αν σου απαγορευουν απλα πραγματα σκεψου οτι τ χρονου δε θα ειναι κοντα σου (σωματικα) και θα τα σκεφτεσαι και θα γελας.... Αν τα πραγματα ειναι πιο σημαντικα, συζητησε τα. Μοιαζει να εχεις καλη σχεση μαζι τους, γενικοτερα...
    Τωρα, οι εσωτερικες συγκρουσεις υπαρχουν αλλα παντα θα υπαρχουν. Αυριο μπορει να εισαι διαφορετικα. Ετσι ειναι. Ετσι ειμαι και εγω. Μια φιλη λεει οτι φταει το ζωδιο, η αλλη ο χαρακτηρας κλπ κλπ... θεωριες... Αυτα που ξερω εγω ειναι οτι δε θα βαρεθω ποτε τν εαυτο μου, γτ αλλαζω γρηγορα κατασταση..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτοί οι γονείς... δεν μ αρέσει να μου απαγορεύουν... εχουν κάτι ανεξήγητες και ηλίθιες φοβίες... λες κι αμα φύγω και περάσω σε καμιά μεγάλη πόλη δεν θα βγαίνω το βράδυ ή δεν θα κάνω κανα ταξιδάκι.... στην περίπτωση αυτή να δούμε τι θα κάνουν... εδώ που είναι νησί και μικρός το μέρος δεν έχει και τόσους πολλούς κινδύνους. απλά αυτοί είναι φοβιτσιάρηδες και την πληρώνω εγω...
    Και να σου πω και κάτι; Μετά απο τόσο διάβασμα και τόση πίεση που πέρασα απ τις Πανελλαδικές, δεν ανέχομαι κι άλλη απ τους γονείς.
    ΑΛλά πού να καταλάβουν;;;
    αυτοί... εχουν τις φοβίες τους...
    δε θα φύγω απο δω;;; θα φύγω... και τότε θ αρχίσει το καλό υποθέτω, ειδικά αμα είμαι σε καμία Θεσσαλονίκη!!! ούυυ μια χαρά! :)

    όσο για τις εσωτερικές συγκρούσεις... πφφφ... κουραστικές...
    σήμερα όντως είμαι διαφορετικά... κυκλοθμικές είμαστε.... ;;; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Re sy Mia Stigmh, ti sxolio 8a ekane h Als gia th fwtografia?? Als einai, gia th 8alassa 8a lege vevaia!! xD [Als, just kiddin']

    Egw 8a sou proteina na kaneis to traino, treno, kai na mh to afhseis na safhsei pisw. Mhn kleinesai xeirotera ap o,ti se kleinoun. Kane thn eleu8eria sou eswterikh mexri na mporeis na thn ekswterikeuseis, dld mexri na niwsoun oi goneis, h estw na fygeis. Apo mesa den ksekinane ola? Etoimasou gia thn eleu8eria sou, oneirepsou ola ta taksidia giati 8a r8oun kai den exei tosh shmasia o xronos. Opws leei ki o Delivorias, giati o xronos den yparxei, o xronos eisai esy kai oi alloi. To loipon, ase th xarmoluph na klinei pros th xara kai kane upomonh. 8a perasei. Ki oi panellhnies perasan, fantasou!! Oso gia thn apotuxia... Apotugxanoume an afhsoume ton eauto mas napotuxei. Nomizw. Mh safhseis loipon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. cho dikio exeis. καλά το με κλείνουν.... εντάξει... υπερβάλλω τώρα που το σκέφτομαι ψύχραιμα... όλη μέρα σχεδόν έξω είμαι... τσάμπα γκρινιάζω. εχθες με έπιασε κρίση...
    όσο για την ελευθερία... "Το κλειδί της φυλακής του ο καθένας το κρατά στην τσέπη του", έγραψε ο Λειβαδίτης! Εχεις δίκιο!
    Νομίζω πως βγήκα απ την αδράνεια και την κλάψα...
    Προσπαθώ να τα λύνω τώρα. Εχθες μίλησα με την μάνα μου και αυτή ευτυχώς με έβγαλε απ την αδράνεια...

    οι γονείς είναι καλουλιδες μωρέ, μα ώρες-ώρες δεν παλευονται... καθόλου όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ontws oi goneis dn paleuontai k sto lew egw p oi dikoi mou einai sto allo akro...dld den tous kaigetai karfaki...eda3i h mana m einai alliws pl free atomo klp...tespa mhn ephreazesai apauta p sou lene twra...otan peraseis 8a einai alliws h katastash...kai to na sou vazoun oria einai kamia fora kalo kai se swzei apo diafora arkei n mhn to parakanoun...kai na sou pw k mena me pairnei apo katw wres wres alla eipame emeis dn skivoume pote to kefali!opote simfwnw me thn cho phgaine pros to xara!xDDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ziggy exw mia fili pou oi goneis ths einai polu free kai auti kamia fora stenaxwrietai gi auto...
    telika ta paidia den kseroume ti 9lm... priksimo iii freedom??? kati endiameso mallon...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι μαλλον...μπα δεν στεναχωριέμαι...πλέον δεν με ενδιαφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kane thn eleu8eria sou eswterikh mexri na mporeis na thn ekswterikeuseis, εχει δικιο η cho. πολυ ομορφη φραση...

    Δε σχολιαζω για τη θαλασσα χεχε...

    Και να ξερεις οτι οταν θα φυγεις θα περιμενεις να σε παρουν τηλ (αν δε σε πριζουν συνεχεια, και αυτο δε λεει. εχω μια φιλη που καθε 10 λεπτα τηλ.. Ελεος. Ενω εγω εκανα και κανα παραπονο που μια μερα δε με πηραν.) Που λες θα σε παιρνουν τηλ και θα χαιρεσαι...
    απο κυκλοθημια αλλο τιποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. xmm den kserw... einai kai gaou piou to f.b.

    episis, siga mn me pairnoun ka9e 12 lepta... mia fora th mera kai mono... etsi ki alliws den to sikwnw to thl moy kai polu suxna... xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δωσε μου το λινκ που σου βγαζει οταν εισαι στο προφ σου.... μηπως τ εχεις να μην ειναι εμφανες σε ολους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1244717440

    αυτό είναι το link. όχι δεν το έχω σε περιορισμό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή