Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Πώς γουστάρω κάτι απογευματα με καφέ και τσιγάρο...


Ξαφνικα, χτύπησε το τηλέφωνο μου μέσα στην άθλια ζέστη του καλοκαιρινού απογεύματος.
Ηθελες να πάμε για καφέ και σου είπα να πεταχτείς απ το σπίτι να πιούμε.
Επιασα να φτιάξω γλυκό που ποτέ δεν είχα ξαναφτιάξει.
Το σπίτι όλο μοσχομύριζε.
Τα λουλούδια στεκόταν πανω στο τραπεζι στο κεντητό τραπεζομάντηλο της μαμάς. Είχε πάνω κίτρινα και μπλε σχήματα ,να μου θυμίζουν αυτά που αγάπησα πιο πολύ στη ζωή μου, την θάλασσα και το φως. Ολα αυτά να μου θυμίζουν το νησί.
Το παράθυρο ήταν ανοιχτό και το απογευματινό φως έλουζε το δωμάτιο.
Εβαλα τον καφέ στην καφετιέρα. Αυτή η μυρουδιά του καφέ πλημμύρισε τον αέρα, μαζί με το άρωμα των λουλουδιών και του γλυκού.
ολα ήταν σχεδόν έτοιμα.


Χτύπησες το κουδούνι. Σου άνοιξα. Μύρισες και σ άρεσε όλο το σκηνικό. Τα λουλούδια, τα αρώματα...
Καθίσαμε ήρεμα μπροστά στο παράθυρο στο τραπέζι και κουβεντιάζαμε... και κουβεντιάζαμε μέχρι που μας βρήκε το βράδυ...

10 σχόλια:

  1. αχ... σνιφ! νησακι!!

    περσι εφτιαξα καφε στον αμοιρο τον παππου μου. Ελληνικο, μετριο... Πικραααα.... ο καημενος, τον ηπιε, κι ας μην πινοταν..χεχεχε

    μπανακι εκανες λογικα ε? αχ αυτα ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xexe πωωω ο παππούς ο καημένος! αλλά αφού η΄ταν απ τα χεράκια σου θα ταν πικρός καφές όλο γλυκα!
    μπααα... δεν έκανα ακόμη... εεε σύντομα θα αρχισω!!!
    εσύ πώς πας με τις εξετάσεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψιλοχαλια... ουφφφ... να πεις οτι δε διαβαζω.. τεσπα εχω αλλα δυο, μεσα σε μια μερα, στα γενεθλια μου...χεχε... χαλια....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό το χάλια δεν το πιστεύω! θα υπερβάλεις απλά! αλλά κι έτσι να είναι, αφού εσύ έκανες την προσπαθεια σου αυτό μετράει! την επόμενη φορά θα πας τέλεια!!!
    πότε έχεις τα γεννέθλια σου και τα δύο μαθήματα?
    (καλή επιτυχία και στα άλλα δύο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι ασε ασε.. στις 22 του μηνος!!!
    οχι αληθεια χαλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxa 8a sou kanoume bloggoparty Als, no worries!! E, mia stigmh? me hlektronikh tourta klp klp xD E, ti glyko htan?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. alh8eia? mia fora efaga ki e3tasiasthka!! zhleuw twra. Emeis den ftiaxnoume gluka edw... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γιατί δεν φτιάχνετε γλυκά;; εδώ;;; εννοείς στην Αθήνα;;; εννοείς όταν περιμένετε κάποιον δεν φτιάχνετε γλυκά;
    ούτε εμείς βρε! απλά έτυχε!
    οσο για την πάστα φλώρα, αν περάσουμε στο ίδιο μέρος ή αν περάσω Αθήνα, πολύ ευχαρίστως να σου φτιάξω με τα χεράκια μου και να σε καλέσω για καφε!! εεε τι λες;;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή